Сфера обслуговування переходить на українську мову

У Києві касирка вилаявла клієнтку через прохання обслуговувати українською і поплатилася

У супермаркеті NOVUS, що у Києві, спалахнув мовний скандал.

Там касирка агресивно відреагувала на прохання обслуговувати покупця державною мовою.

Про це повідомила Ганна Сокіл у спільноті “Рух “За мову” у Facebook.

Так, покупець написала: на прохання говорити українською касирка відреагувала:”Началось, бл*дь”.

“Ви маєте бажання принижувати українців? Так у вас це не вийде”, – обурилася Сокіл.

Мовний скандал у "Новусі"
У Києві касирка вилаявла клієнтку через прохання обслуговувати українською і поплатилася

У компанії відреагували на цей інцидент і покарали як касирку, так і її начальницю.

“Касирку, яка обслуговувала вас, було депремійовано. Також їй було винесено сувору догану. Страшу касирку Оксану Семчук звільнено, а з усім персоналом проведено профілактичну бесіду”, – відповіла керівниця магазину.

Реакція "Новусу" на мовний скандал
У Києві касирка вилаявла клієнтку через прохання обслуговувати українською і поплатилася

Мовний скандал у Новусі

У Києві касирка вилаявла клієнтку через прохання обслуговувати українською і поплатилася

Ми також писали:

Мовний омбудсмен розповів, що робити, якщо вас не хочуть обслуговувати українською.