У супермаркеті NOVUS, що у Києві, спалахнув мовний скандал.
Там касирка агресивно відреагувала на прохання обслуговувати покупця державною мовою.
Про це повідомила Ганна Сокіл у спільноті “Рух “За мову” у Facebook.
Так, покупець написала: на прохання говорити українською касирка відреагувала:”Началось, бл*дь”.
“Ви маєте бажання принижувати українців? Так у вас це не вийде”, – обурилася Сокіл.
У компанії відреагували на цей інцидент і покарали як касирку, так і її начальницю.
“Касирку, яка обслуговувала вас, було депремійовано. Також їй було винесено сувору догану. Страшу касирку Оксану Семчук звільнено, а з усім персоналом проведено профілактичну бесіду”, – відповіла керівниця магазину.
У Києві касирка вилаявла клієнтку через прохання обслуговувати українською і поплатилася
Ми також писали:
Мовний омбудсмен розповів, що робити, якщо вас не хочуть обслуговувати українською.