Якщо вас відмовляються обслуговувати українською мовою, то можна владнати інцидент на місці або подати скаргу.
Про це заявив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь на сторінці в Facebook.
Посадовець розповів громадянам, що потрібно робити у випадку порушення прав:
- Попросити працівника обслуговувати вас державною мовою;
- Якщо він не погодиться, то варто звернутись на “гарячу лінію” установи або провести розмову з керівництвом;
- Зафіксувати факт порушення за допомогою письмової заяви очевидців, аудіо чи відеоматеріалів. Також записати дані суб’єкта господарювання;
- Скарга подається до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua. Або можна заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого www.mova-ombudsman.gov.ua
Якщо заява подається поштою, слід зазначити дату та поставити підпис. У електронному варіанті цього робити не потрібно.