Мовний омбудсмен розповів, що робити, якщо вас не хочуть обслуговувати українською

Якщо вас відмовляються обслуговувати українською мовою, то можна владнати інцидент на місці або подати скаргу.

Про це заявив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь на сторінці в Facebook.

Посадовець розповів громадянам, що потрібно робити у випадку порушення прав:

  • Попросити працівника обслуговувати вас державною мовою;
  • Якщо він не погодиться, то варто звернутись на “гарячу лінію” установи або провести розмову з керівництвом;
  • Зафіксувати факт порушення за допомогою письмової заяви очевидців, аудіо чи відеоматеріалів. Також записати дані суб’єкта господарювання;
  • Скарга подається до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua. Або можна заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого www.mova-ombudsman.gov.ua

Якщо заява подається поштою, слід зазначити дату та поставити підпис. У електронному варіанті цього робити не потрібно.