Напередодні російські крилаті ракети вразили 6 електропідстанцій Укрзалізниці. Військовий експерт Олег Жданов розповів, чому москва обрала саме такі цілі.
Про це він розказав у ексклюзивному коментарі для ІА «ПІКА».
Чому росія намагалась влучити у електропідстанції?
По-перше, росія сподівалась, що внаслідок удару всі ці підстанції буде неможливо відновити. Крім того, якщо на залізниці не працює автоматика, то швидкість руху поїздів падає до 10 км/год. За таких умов усім рухом треба управляти вручну – прапорцями і ліхтарями, як це було в епоху паровозів.
По-друге, тягова сила таких поїздів буде не електрична, а дизельна. Тобто, це дуже збільшить наші витрати на пальне. Ми ж розуміємо, що якщо тягнути важкий потяг дизелем, то це нам обійдеться у тонни пального. Тому росія згідно своєї логіки робить правильно, бо рейки можна відновити за лічені години. А от якщо є чітке влучання у підстанцію, то необхідно ставити новий трансформатор.
Ексклюзивні новини у нашому Телеграм-каналі! ! Приєднуйтесь! https://t.me/pika_net_ua
Як ви вважаєте, росія досягла своєї мети?
Та ні, бо в тому ж Львові світло зникло всього лиш на декілька годин. Це означає, що або трансформатор залишився цілим, або є резервні потужності, на які можна перекинути навантаження. Але наша мережа перевантажена – усі під’єднувались до трансформаторів за хабарі, тому я б особливо не покладався на резервні потужності.
Більше ексклюзивних новин читайте за посиланням:
- «Угорщина хотіла «ввести війська в Україну» і переозброїла армію»
- “Хоче знищити”: для чого путіну офіційне оголошення війни Україні? – думка експерта
- «Україна стає центром ухвалення рішень»: Чому Шольц «ображається» і що буде з впливом Німеччини?
- Лариса Ніцой: “Українці нарешті повинні стати для московитів іноземцями!”
- «Путіну потрібно показати боротьбу з «фашистськими украми» і денацифікацію»: чи можлива “екстракшн” «Азову»?