У 2020 році контакт-центр “Київпастрансу” отримав близько 1 300 звернень пасажирів, які загубили свої речі в транспорті та намагалися їх відшукати. Переважно люди залишали в маршрутках ключі, одяг чи документи. Однак, іноді траплялися і дуже дивні випадки.
Про це йдеться у повідомленні “Київпастрансу” на його офіційній сторінці у соцмережі Facebook.
Так, зокрема, зазначається, що люди зверталися з проханням повернути такі загублені в громадському транспорті речі:
- вставну щелепу,
- ключі від BMW,
- рудого собаку,
- пакет із чіпсами та попкорном,
- одну чорну шкарпетку,
- п’ять кабачків,
- порожній пакет із супермаркету “Сільпо”.
Крім того, компанія принагідно нагадала, що загублені речі слід шукати:
- телефонуючи до контакт-центру за номерами 0445283011 та 0956780579,
- пишучи повідомлення на сторінку “Київпастрансу” у Facebook.