Соціологи докопалися до істинної суті жителів Росії, що полягає у пасивності, мрійливості, перекладанні відповідальності за своє життя і просто ліні. У них немає матерільних і емоціональних потреб, єдине, що має для них значення – це думка оточуючих та емпатія.
Російських дослідників шокували результати дослідження, проведеного серед жителів Бєлгородської області, спрямованого на визначення мотивації місцевих жителів. Його було проведено ще 2002 року одним із московських агрохолдингів, що вирішив розширитись у регіоні та залучити місцевих до роботи. Тепер про це дослідження нагадав користувач Facebook із ніком Ivan Sirko, назвавши роботу “скарбом”, що допомагає зрозуміти істинну суть росіян.
Тож, зазначається, що згаданий агрохолдинг мав благородну мету – дати людям достойні зарплати, побудувати інфрастуктуру в селах, однак як виявилося, велика зарплата та нові дороги не мотивували працювати, люди багато крали, нищили техніку і саботували роботу. Після цього керівництво вирішило провести соцопитування, результати якого вразили.
“Кожен другий, наприклад, сказав, що йому не потрібен туалет вдома. 28% не бачать потреби у душі, 35% – у легковому автомобілі. 60% відповіли, що не стали б розширювати своє особисте господарство, навіть якби випала така можливість. Також 60% заявили, що не вважають крадіжки чимось ганебним. При цьому значна кількість з тих, хто не краде, зізналися, що їм просто нема чого красти”, – розповів Сірко про результати дослідження.
“70% були бідні, серед яких частина – просто жебраки. 75% сказали, що від них в цьому житті нічого не залежить. Тобто жодної звичайної моделі мотиваціі не існувало”, – додав він.
“Водночас переважна в середовищі мотивація – невизначено-мрійлива. На запитання, чи прагнуть вони до досягнення вищого рівня життя, чи здійснюють для цього необхідні зусилля, кожен другий вибрав відповідь: “Мріємо, сподіваємося, що якось становище поліпшиться”. Смиренність із нинішнім становищем та покірність висловила третина опитаних. І лише кожний п’ятий має у якомусь вигляді досягнуту мотивацію, прагнення за рахунок додаткових серйозних зусиль покращити своє життя”, – розповідав за результатами дослідження гендиректор компанії ЭФКО, що і збиралася зайти в регіон, Валерій Кустов.
Після соціологів з місцевими жителями працювали психологи. Їм вдалося з’ясувати, що ці люди таки мають дещо, що для них важливе – це думка оточуючих, а саме – сусідів, та розуміння, як ті до них ставляться.
“Емпатія в даному випадку – постійно розуміти, як людина ставиться до тебе, підлаштовуватись під настрій, не мати власної думки, щоб не образити сусіда. Очевидно, за такої поведінки люди сильно втомлюються емоційно.. ну оце відчуття пустоти, яке заповнюється водкой і мордобоєм”, – констатував Сірко.